Noord-West Amerika / West Canada / Alaska

Dag 10: Waterbed

Inmiddels zijn we aanbeland in de drukte van Vancouver en haar voorsteden. Over het algemeen ontwijken we de drukte als het even kan, maar in Vancouver willen we toch een paar dingen bekijken.

Vannacht kwamen er achter dat we een super-de-luxe camper mee hebben gekregen, eentje met - jawel - een heus waterbed. Blijkbaar kan onze camper niet tegen regen, want ons cabover-bed was behoorlijk nat. Geluk bij een ongeluk is dat we morgen toch naar het service station van Cruise Canada in Vancouver moeten om onze camper een ‘dewinterazation'-beurt te laten geven. Kunnen we eindelijk van het toilet in de camper gebruik maken. En kunnen ze gelijk naar de lekkage kijken (en een tiental kleinere ongemakken). Wij hebben er een hard hoofd in, het zou ook op een compleet andere camper kunnen uitdraaien.

Maar vanochtend eerst een wandeling door de Othello Tunnels in Hope gemaakt, waar ze 4 tunnels hoog in een canyon hebben uitgehakt tbv de Kettle Valley Railway. Hier heeft Inge ook de eerste kolibrie van de vakantie gespot.

We zijn benieuwd wat de dag morgen gaat brengen bij Cruise Canada...

Paul, Esther, Bart & Roos

Veel succes dan vandaag met de camper, zo te horen moeten jullie gaan verhuizen naar een andere camper, want dat is tevel om "even" op te lossen denk ik zo.
Geniet van de vakantie, wij genieten mee.

Groetjes uit Zevenhuizen.