Noord-West Amerika / West Canada / Alaska

Dag 104: Opruimstress

Vanochtend lekker lang uitgeslapen, omdat we om 10.00 uur naar het Yukon Wildlife Preserve wilden gaan om de meeste dieren van deze vakantie voor de laatste keer te zien als een soort van afscheid. Niet helemaal in hun natuurlijke omgeving, maar toch.

Maar helaas kwam de regen gestaag naar beneden en hadden we er toen weinig zin meer in. Dus maar gelijk door naar Whitehorse gereden en ter plekke de hotelreservering voor morgen gecontroleerd en op het vliegveld geverifieerd of het vluchtschema nog ongewijzigd was. Alles klopte nog.

In Whitehorse hebben we nog de befaamde boekhandel Mac's Fireweed Books bezocht en onze toch al aanzienlijke boekenvoorraad van deze vakantie verder uitgebreid. Linde heeft van haar gevonden geld en nog resterende ‘credits' (o.a. te verdienen met wandelingen) een leuk boekje gekocht van Lars de kleine ijsbeer. Floor wilde haar deel liever in Nederland uitgeven.

Daarna hebben we de camping opgezocht en begon het grote opruimen en inpakken. De camper moet immers morgenochtend ingeleverd worden. Het paste allemaal best wel in de plunjebalen en tassen die we hebben, maar zwaar dat ze zijn. Vééééél te zwaar! Al die verzamelde veertjes, knuffels, keien, schelpen en beverstokken, maar vooral heel veel boeken. Dat wordt woensdag op het vliegveld nog leuk.

Loes en Freek

Hallo, Jammer dat de reis erop zit, we hebben er van genoten. We wensen jullie een heel goede thuisreis en tot ziens, groetjes Loes en Freek

anja en erwin

Goede reis naar huis, succes bij de douane en we zullen ze missen al die prachtige reisverhalen!
Dankzij jullie konden we meegenieten en was jullie reis ook voor ons een (armchair)avontuur.

Tot gauw en groetjes uit Best.