Noord-West Amerika / West Canada / Alaska

Dag 12: Vogeltjes kijken

Vanochtend zijn we eerst naar het Reifel Migration Bird Sanctuary (geen dierentuin, maar echt vrije natuur) geweest om vogeltjes te kijken. En die waren er in alle soorten en maten. Vooral het feit dat je de vogels mocht voeren, was voor Linde en Floor erg leuk. En Marijn kon zich uitleven met zijn toeter, eh... telelens. En wat zijn die Canadezen toch aardig. Een stel kocht voor Linde en Floor zomaar zakjes vogelvoer en de dame in het bezoekerscentrum kwam met van alles aandragen voor jong en oud. Dat soort dingen maakt het allemaal extra leuk.

Daarna door naar het Vancouver Aquarium. Dit is dus wel een echte dierentuin (wat je ook merkt aan de entreeprijzen). De dolfijnen, zeeleeuwen, zeeotters en beluga's waren leuk. Ook nog een kleine roofvogelshow. Maar vooral de verzameling kikkers, kwallen en allerlei aquaria waren mooi. En eindelijk hebben we Sid (voor de huiskamervraag: wie weet nog uit welk film?) in levende lijve gezien. Maar hij was wel erg traaaaag.

Morgen gaan we op weg naar Salt Spring Island en Vancouver Island. Waarschijnlijk zijn de internetfaciliteiten daar wat minder, dus dan worden jullie enkele dagen niet lastig gevallen door ons.

Paul, Esther, Bart & Roos

Natuurlijk weten wij uit welke film Sid komt, maar dat gaan we nog niet verklappen, want dat is niet leuk voor de rest.
Fijn om te lezen dat jullie je allemaal wel vermaken, en geniet van Vancouver Island en we zien wel weer wanneer jullie weer "on-line" zijn.
En lastig vallen is het niet hoor wij genieten gewoon een beetje mee en denken dan weer aan onze tijd daar van wt wij ook gezien en gedaan hebben.

Knuffel voor jullie van ons.