Noord-West Amerika / West Canada / Alaska

Dag 29: Marshmallows

Bij het kampvuur marshmallows gegeten en even het verhaaltje schrijven over de dag van vandaag.

We staan alweer op een mooie erg rustige natuurcamping (helemaal alleen) in het bos aan het water in Hell's Canyon National Recreation Area. Nog net in Oregon, morgen gaan we naar Idaho. Dan gaat de klok ook weer een uurtje vooruit (dan scheelt het nog maar 8 uur met jullie). Aan het riviertje zagen we de pootafdrukken van een ree-achtig iets. Tijdens het eten zagen we de eigenaren op de helling tegenover ons (weliswaar op grote afstand): de familie Elk. Deze keer ook papa Elk met gewei. Dankzij papa z'n toeter (nieuwe telelens) konden we ze toch nog aardig zien.

Het was zomers vandaag, zo tussen de 25 en 30 graden en alweer strak blauw. De zomer lijkt eraan te komen. Ook zien we steeds meer bloemen waar Marijn natuurlijk foto's van moet maken. En zo meteen nog even in de boeken opzoeken wat het nou eigenlijk was.

Morgen proberen we weer eens een camping met internet en stroom op te zoeken. Dan kunnen we de verhaaltjes van deze week weer delen met jullie en de koelkast weer koel krijgen. Die doet het namelijk alleen nog maar als we direct op het elektriciteitsnet zijn aangesloten. Toch wel lastig als het zo warm wordt. Een plag uitsteken, kuiltje graven, etenswaren erin en weer toedekken, werkt wat lastig als je met de camper rondtrekt.

Inge vroeg net aan Linde en Floor wie er al naar huis wilde. Geen van beide! Ze willen wel in de camper blijven wonen. Het rijden valt ze soms wat zwaar, maar zodra we pauzeren of op de camping zijn vinden ze het prachtig.