Noord-West Amerika / West Canada / Alaska

Dag 53: Naar de kapper

Ook vandaag een relaxte dag. Terwijl de dames naar de kapper waren, heeft Marijn een nieuwe wandelbroek gekocht. Zelfs in het mondaine Banff is de buitensportkleding een stuk goedkoper dan in Nederland. Desondanks hebben we geen verdere aankopen gedaan.

Daarna hebben we Banff achter ons gelaten en zijn we naar Lake Louise doorgereden (nog steeds in Banff NP).

Bij het dorpje Lake Louise wilde we eigenlijk op Moraine Lake nog een keer gaan kajakken met de kinderen. Maar omdat het al laat in de middag was, er geen kajaks maar alleen kano's te huur waren en omdat we eigenlijk iets avontuurlijkers zochten dan een ‘plichtmatig rondje' over het meer, hebben we er toch maar van afgezien. Linde was hevig teleurgesteld, zeg maar boos. Dus zonder de belofte dat we deze vakantie echt nog een keer gaan kajakken kwamen we er niet af.

Het dagje kajakken met Lo Camps heeft zoveel indruk gemaakt op ze, dat ze het er nog bijna dagelijks over hebben. Het liefst zouden ze alvast een volgende vakantie met hem willen bespreken.